12/14/2009

Amiért hálát adhatok....

Arra gondoltam, hogy összeírom, hogy miért lehetek hálás, mi az, aminek örülhetek, amitől boldog vagyok. Nem akarom elfelejteni azt a sok-sok jót, amivel Isten megajándékozott.
Végtelen lehetne ez a lista, mert mindenért hálás vagyok...Na,jó!Szoktam dühös is lenni, meg elkeseredett, nem vagyok én egy szent, de már megtanultam, hogy a nehézségekben is hálás legyek, mert mindig eszembe jut, hogy lehetne rosszabb is :-)

- hálás vagyok, mert fájt a fejem és elmúlt
- hálás vagyok, mert van még munkahelyem
- hálás vagyok Orsolyának, hogy segített a karácsonyi ajándékaimat megcsinálni (megvarrta/összevarrta azokat)
- hálás vagyok az első hóért (végre igazi tél van :-)
- hálás vagyok a tegnapi házi-ifiért, a közös ünneplésért és azért, hogy értékes emberekkel találkoztam, beszélgethettem
- kicsit rosszul vagyok,de nem olyan vészes
- hálás vagyok a vasárnapi istentiszteletért
- munka után pihizhetek egy kicsit, vasalhatok, hímezhetek
- bízhatok Istenben, hogy Ő jobban szeret, mint ahogy elképzelhetem
- rágondolhatok a Világegyetemre és máris megnyugszom:minden úgy eltörpül mellette...

 Te miért adhatsz ma hálát, miért lehetsz boldog?

1 megjegyzés:

  1. Miért? Az Úrért. A Szerdaiért. A hívőkért. Az ünnepért. Hogy Krisztus eljött értünk. Hogy szerveződik az imaközösség, ahol egymást terhét hordozhatjuk.
    És olyan jó, h valóban hálát adhatunk a nehézségekért is, mert azok formálnak minket...mert különben nem formálódnánk, elkényelmesednénk - én biztosan.
    Hála, miért? Érted..hogy ilyen kedves vagy. Pedig még alig ismerjük egymást.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!