6/11/2012

Vásárnap

Többen írtak Reménységfesztiválról, ami a múlt hétvégén volt. Kisebb csodaként éltem meg az összefogást, nagyon jó volt hallani az 1000 fős kórust, jó hangulatú, áldott 3 nap volt az. Viszont tegnap amikor a kispadon ülve  az udvaron hallgattam az prédikációt (nálunk van templomkert és van kihangosítás is) rámtört az otthon érzése. A záró éneknél már bizonyos voltam: nekem  fehér fal-fekete zsoltár (by Szabó Magda) kell ahhoz, hogy a lelkem megteljen azzal a földöntúli jóval, ami éltet a következő napokban.
Mindig csak olvasok a WAMPról, de még nem voltam. A facebook-on van egy ékszeres oldal, a meseszép és ötletes fölbevaló-nyaklánc-gyűrű kombók fotóit minden nap megcsodálom. A hét közepén az alkotó jelezte, hogy ott lesz a WAMP-on, nagyon szerettem volna vásárolni magamnak egy szép fülbevalót, golndoltam, élőben könyebb választani. A vásár elvileg 10-kor kezdődik, 10.20 körül értem oda, az árusok még csak akkor érkeztek, sétálgattam, meg is találtam az ékszeres standot, akkor kezdtek kipakolni. Igyekeztem felvenni velülk a kapcsolatot, az alkotó le sem sz@rt, a kisérője próbálta menteni a menthetőt. Láttam, még nem került vásári hangulatba, gondoltam adok még neki pár percet, modtam az eladónak, hogy a fülbevalók érdekelnek és később visszajövök. Kb fél órát nézelődtem, megnéztem a puffokat, a táskákat, mindenféle portékát...de fél óra után még mindig ugyanazt a 3 nyakláncot rendezgette és egyetlenegy fülbevalót sem pakolt ki :-( Eddig ez volt az indokom az sk dolgaimra: a bolti sohasem elég jó (lehet, hogy olcsóbb, de nem elég jó), most már ezen is változatnom kell, lehet, hogy nem olcsó, az is lehet, hogy nem bolti...de szó szerint megvehetetlen. Ezért csinálnom kell magamnak :-) Ha tudjátok hol lehet réz színű fülbevaló alapokat kapni, kérlek írjátok meg kommentben :-)

4 megjegyzés:

  1. Szia Zsu!
    Valamelyik nap voltam a SUGÁR-ban, a földszinten van egy Röltex, csudajó dolgok vannak, és a fűzős-alapanyagok akciósak voltak. Picike bolt, de csurig tele van áruval. Akkor menj, ha sok az időd, és tömve a pénztárcád :)))

    VálaszTörlés
  2. A gyöngykuckóban vannak pl. ott vannak kövek is, nem csak gyöngyök. egy kicsit bunkó a tulaj. Az iparművészti múzeummal szemben is van pár ilyen bolt, de általános hobbiboltokban is lehet kapni, talán ezek a legdrágábbak. Én nikkelmentes alapot vettem, ezek egy idő után bronz színűek lesznek. Ha lógósat szeretnél, és gyöngyöt is akarsz beletenni, arra érdemes figyelni, hogy nem minden gyöngy megy át a szerelőpálcán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippeket, az Örsön a Röltexet nagyon szeretem, kedvesek az eladók és nagy a választék, viszont ékszer alapokat nem, csak gyöngyöket láttam ott eddig...na, majd körbenézek jobban :-) A Gyöngykuckó a Blahánál van (7-es busz ablakából szoktam látni egy gyöngyös boltot...)? Az Üllői útra sokszor megyek ha kell valami, a Kálvin térhez közel van egy igen olcsó gyöngyös, ott szoktam vásárolni, de még így is sokszor kamillázok a végösszeg láttán...Majd beugrok a héten oda (is)! Határozottan ilyet szeretnék, színben és formában...csak kisebb legyen :-) http://alkotokboltja.hu/ProductView/index/443007 Ha nem lesz más, muszáj lesz a netről megrendelnem...:-(

      Törlés
    2. Nem, a Podmaniczky utcában. És van a gyöngysziget is a Jókai utcában. Ott darabjával is lehet szereléket venni, viszont ilyet még sehol nem láttam, de nem is kerestem.

      Törlés

Minden vélemény számít!