5/12/2014

Edzésterv

Többféle applikáció van okos telefonra. Én a leginkább kezdőbarát verziót töltöttem le. Nem pont ugyanez az edzésterv, de majdnem:

A szakdolgozat és az egyetemi dolgok minden időmet lekötik.  Annyira sok a beadandó, a határidő... és úgy érzem, semmire sem marad időm, szinte mindennel úszok. A jó, hogy pl egy Mentál Klubon találkoztam Mártival, sajnos beszélgetni nem tudunk, remélem jön a nyári konferenciára, és akkor több időnk lesz egymásra.
Megfeszítve kötöttem a csipkekendőt, de amikor a csipke részhez értem, elrontottam, későn vettem észre és nem tudtam visszaszedni a sorokat, leszaladtak a szemek. Az egészet vissza kellett bontani! Két hét megfeszített munkája alig 10 perc alatt visszagombolyodott :-( Újrakezdtem. Mert egy hős vagyok :-D

2 megjegyzés:

  1. Zsuzsa, ismerős ez a feszített tempó, hasonlókat élek át, és fájlalom az elszalasztott találkozási, beszélgetési lehetőségeket. Én futás helyett gyaloglással igyekszem több-kevesebb sikerrel egyensúlyban tartani magam.

    VálaszTörlés
  2. Nem megcsinálni, hanem létrehozni. Alkotni, de nem ragaszkodni.
    Kívül a víz mossa, görgeti, de belül a kő száraz mindig marad. Mással most nem biztatlak.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!