8/17/2012

Szabad akarok lenni, nem erős

Olyan jó újra és újra rácsodálkozni Krisztusban szabad vagyok - nem kötöz a múlt, az emberek véleménye, a bűneim. Jézus Krisztus úgy szeret mindenestül, úgy ahogy vagyok, és ezt nem kellett kiérdemelnem! Van jövőm - tudom, merre tartok, és Jézus segít tartani az irányt!
„… te magad légy példaképük a jó cselekedetekben, mutass nekik a tanításban romlatlanságot és komolyságot, beszéded legyen feddhetetlen és egészséges, hogy megszégyenüljön az ellenfél, mivel semmi rosszat sem tud mondani rólunk.” (Tit 2,7-8.)
Szép hétvégét, jó pihenést mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm az igeverset!
    Szép hétvégét Neked is!
    Jövő héten megyek a BalatonNET-re!!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. Mi az a BalatonNET? Még sosem hallottam róla! Az Igeversnek az az apropója, hogy az Önismereti csoport miatt nagy a feszkó bennem. Sokat imádkoztam, hogyan lehet határozottan képviselni Jézust és megmaradni a szeretetben a csoporttal. Ezt az Igét kaptam. Már csak meg kell élni :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!