8/29/2012

Hangulatok

Úgy bőgök, mint egy idióta. Én már úgy unok sírni. Nem hiszem, hogy szükséges lenne az ilyen mennyiségű könnyek elsírása. Mostantól szeretnék nyugodtan, kisimult idegekkel, magabiztosan nézni a jövőbe. (Esetleg a naplemente felé fordulva, miközben hosszú hajam diadalmasan lobog a szélben vagy ilyesmi.)
Éveken át rohantam, szolgáltam, segítettem, gyülekezetről gyülekezetre jártam, tettem jót, és tettem rosszat, de mindig, mindenhol, mindenben Istent kerestem. Most pedig csendesen letérdelek, összekulcsolom a kezem. És hálát adok, hogy Isten naponként rám talál, és körülvesz a szeretetével.

6 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, így a természetes - és jó. Ha engeded kifolyni a bánatod, utána könnyebb lesz. Isten pedig tényleg mindig átölel, és megadja majd az új utat, az új feladatokat, az új embereket köréd, akiket szerethetsz...
    Gondolok Rád továbbra is!

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudod-é és nem hallottad-é, hogy örökkévaló Isten az "Úr, aki teremté a föld határait? nem fárad és nem lankad el; végére mehetetlen bölcsesége! Erőt ad a megfáradottnak, és az erőtlen erejét megsokasítja. Elfáradnak az ifjak és meglankadnak, megtántorodnak a legkülönbek is; De a kik az Úrban bíznak, erejök megújul, szárnyra kelnek, mint a saskeselyűk, futnak és nem lankadnak meg, járnak és nem fáradnak el! (Ézsaiás 40,28-31)

    VálaszTörlés
  3. A szomorúság sem marad meg örökké, ha arrafelé tartunk, ahová mindig is eljutni kívántunk.(coelho)

    VálaszTörlés
  4. annyira együttérzek veled, a lelkem sír érted... http://www.youtube.com/watch?v=1CSVqHcdhXQ
    pár napja ezt dúdolom... szeretettel küldöm Neked is! nagy ölelés!

    VálaszTörlés
  5. Én márpedig azt mondom, kár minden csepp bennrekedt könnyért. Később nagyobb kárt okoz, ha beléd szorult. Örülj, ha tudsz sírni és sírj amennyit és ameddig csak kell. Ez nagyon nagyon fontos.

    VálaszTörlés
  6. Én is úgy gondolom, hogy a könnyek tudják, hogy mikor kell előbújniuk. Akár örömünkben, akár bánatunkban, akár hallatlan nagy fájdalmunkban...
    De megértem, hogy elfáradtál már sírni!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!