3/14/2012

Nézőpont kérdése

Püspök úr kedvenc útravalói: 
- Kérj, de ne keveset!
- Milyen messze van Isten? Isten mindig egy imádságnyira van!

Hogyan jutott ez most eszembe? Hát így...:
Már jóideje szervezzük, meglátogatom a Békés megyében élő unokatestvéremet, Andit és családját. Néhány hete írtam  is egy üzenetet a fészbukon neki, mikor tudnék menni (mikorra kaptam szabit...stb.), de nem jött a levelemre válasz. Mivel mailben, skpye-on tartjuk a kapcsolatot...nem tudjuk egymás telefonszámát.  Kezdtem pánikba esni, már kiírtattam 3(!!!!) nap szabit, és majd itthon malmozhatok. Tegnap este gondoltam, imádkozom ezért a dologért (is), hátha mozdul a dolog valamerre. Nagy reményt nem fűztem hozzá, inkább csak olyan magam megnyugtatása miatt tettem, és persze már el is terveztem mit csinálok 3 napot Bp-en :-). Az imént  Andi megbízásából a fészbukon írt egy másik unokatestvérünk, hogy kb 2 hete nincs netjük, leveleket nem olvasnak, de küldjem már el a telefonszámom, hogy beszélhessünk, mikor megyek hozzájuk. És én itt állok bambán, mert megint nem veszem komolyan, milyen nagy az ima ereje! Miért kérek mindig  félve és keveset?!

"A pszichológus a hülyékkel, a lelkész a lelkekkel, a diakónus az emberrel foglalkozik! Az Úr Isten pedig ezek egyvelegével!":)) Dr Nagy István 

Szép hosszú hétvégét nektek! És kérjetek! De ne keveset :-)

5 megjegyzés:

  1. tudom, hogy nem illik, de megkérdezném, merre lakik az unokatestvéred? (a békés megyei)

    VálaszTörlés
  2. Bélmegyeren laknak. Tudod merre van? Ezer éve nem voltam Békéscsabán, nagyon szép város. Komolyan, ha lenne arra munka, gondolkodás nélkül eltolnám arra a szekerem :-)

    VálaszTörlés
  3. igyekszem fejben tartani!

    VálaszTörlés
  4. tudom, merre van, közel békéscsabához, de még soha nem jártam ott. bizony, nehéz erre munkát találni :(

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!