3/05/2012

Megint hétfő

Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn!

8 megjegyzés:

  1. Nekem ez könnyen megy, mert alapból sokat mosolygok...:o)
    A kép nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Timi írta, de itt nem jelent meg :-(
    Nekem ez könnyen megy, mert alapból sokat mosolygok...:o)A kép nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. :D Nekem sincs gondom ezzel! Ma egész sokat nevettünk a munkahelyemen is...ahogy mondani szokták: nem kell a hülyeségért a szomszédba mennem! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fróni! Én sajnos kevese(bbe)t nevetek, mint kellene. Dolgozom rajta, h nem így legyen :-) MrsYarnart én egy ilyen feliratos bögrét is eltudnék képzelni magamnak: everyone needs is a lot of coffee :-P

      Törlés
  4. Ez egy jó bögre:))) Remélem, sikerült összezavarnod a világot sok nevetéssel:))) Ja, és kávéból sosem elég...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg meglepődnek az emberek, ha valaki rámosolyodik :-) A bögre tényleg csúcs, először azt hittem, csak azért tetszik, mert kávéfüggő vagyok. De nem...tényleg jó:-D

      Törlés
  5. Tökjóóó!! Én hétfőn is sokat nevetek, és nagyon szeretem a kévét!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!