1/11/2012

Csókolom, répatorta van?

Amikor először hallottam, hogy a tortába zöldség kerül, komolyan kiakadtam. Mit keres a zöldség a sütiben?! Holsby-ban ettem először répatortát, ami egyszerre volt édes, szaftos, lágy, könnyű, de ízében nyoma sem volt semmiféle zöldségnek (miután megettem, utána derült ki, hogy ez tulajdonképpen répatorta, mert ha előre tudom mi az, meg sem kóstoltam volna...). Amatőr módon, a receptet nem hoztam magammal, mert életemben nem gondoltam volna, hogy ráfanyalodok egy kis igazi, amerikai, frosting-os répatortára. A neten kering jópár recept, ha nem érkezik meg mailben a holsby-s recept, akkor majd ezt a receptet próbálom ki (ez hasonlít a legjobban arra, amit kint ettem, majd kihagyom belőle a mazsolát és a diót is finomra darálom, mert ilyeneket nem tettek ott bele).
Ti szoktatok zöldségetet tenni a sütibe? (pl tököt a mákosrétesbe)

4 megjegyzés:

  1. Répatorta receptem nekem is van, de abban se érződik a répa, mert le van reszelve...no meg rengeteg kókusz is van benne, így inkább az az íz a domináns...:o)
    Elküldjem a receptet?

    VálaszTörlés
  2. Kókuszos répatorta?! Igen, légyszives küldd el a recit! Megérkezett a holsbys recept is, majd csatolok képet, ha msütöttem :-)eg

    VálaszTörlés
  3. Répás muffint szoktam sütni! Isteni! A répa önmagában olyan édes, hogy pl. szuper saláta a nyersen lereszelt répa pici mézzel megcsurgatva és mazsolával ízesítve. Eszméletlen finom, friss, ropogós és vigyázat: egészséges is! :))
    A torta húúúú nagyon guszta...éppen éhes vagyok és azt hiszem egy szeletet simán be tudnék vágni belőle.

    VálaszTörlés
  4. én is szoktam répatortát csinálni!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!