6/06/2010

Helyzetjelentés

Nohátkérem...a helyzet a következő...lassan vége a hétvégének, és ahogy lenni szokott errefelé, nem ment simán minden. 
Tőmondatokban:
- Anyu szombat reggel hívott, hogy nincs jól, rohantam haza, majd vissza Bp-re.
- Befejeztem 2 táskát, amit a múlt héten kezdtem el.
- Vettem egy nagyon klassz anyagot, amiből szoknyát szerettem volna, mert olyan klassz a mintája, jó a tapintása is, és van rózsaszínű pólóm is hozzá..... Először azt gondoltam, nem lesz elég ez az anyag egy nekem való szoknyára. Orsolya küldött egy klassz szabásmintát. Számoltam, mértem, aztán megint számoltam, szabtam, vágtam, varrtam....és a végén kb 2 számmal nagyobb a szoknya, mint ami egyébként kellene. Mivel gumis a dereka, lehet, hogy ha szorosabbra húzom a gumit, jobban áll majd rajtam, de így elég lehangoló és hordhatatlan is :-(
- Ildivel és Katival szerettünk volna ma találkozni, aztán jól elszerveztük:-( Nem is tudom, ki-kivel-hol találkozott, beszélgetett, imádkozott....
 




 
- Akkkkkkkkkkkkkkkora zuhi lesz nemsokára (nagyon fáj a fejem).
- És amit ezen a hétvégén sem tettem: szórakoztam, felkavartam az állóvizet :-(

Ezek történtek mifelénk, hát felétek?

1 megjegyzés:

  1. Zsuzsa, vígasztaljon, hogy nagyobból kisebbet lehet csinálni (főleg ennél a szabásnál), jó, hogy nem fordítva történt, úgy macerásabb lenne :)
    O.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!