1/14/2010

Sztrájk

van, és azt is tudom-olvasom-hallom, hogy sokan szitkozódnak és elemzik a helyzetet. Én is itt élek Budapesten, én sem tudok közlekedni rendesen, minden reggel és délután nagy kihívás számomra is... talán az olasz mentalitás sikeresen rám ragadt/rajtam maradt (chi se ne frega azaz megrántom a vállam és továbbmegyek), magam sem tudom megfogalmazni miért, engem nem hergel a kialakult helyzet.
Viszont, most hallgattam meg egy karácsonyi prédikációt a neten (nem tudom hogy személyiségi jogot sértek-e azzal, ha ideírom melyik honlapon hallgatható és ki prédikálta, de akit érdekel szívesen átküldöm privátba a linket :-)).
Ez volt a prédikáción az alapige:
"Mert született néktek ma a Megtartó, ki az Úr Krisztus, a Dávid városában." (Lukács 2: 11) Jézus Krisztus az, Aki tartja, megtartja, fogja, nem engedi el... az övéit, és nemcsak ebben az életben tudja megtartani az életünket! A testet öltött Jézus a testét adta értünk, hogy nekünk örök életünk legyen. A megtartó Jézusnak hatalma van arra, hogy az elrontott életünket újjá tegye, hatalma van arra , hogy az elrontott kapcsolatainkat helyretegye és hatalma van arrais, hogy az elrontott életünket átformálja. Az életem akkor kezdődött el, amikor Jézust behívtam az életembe. Ez az, ami hirdettetik ma is: megtartó született. Nekünk is!

1 megjegyzés:

  1. Névtelen1/15/2010

    Írtam levelet neked, küldd át nekem át az elérhetőséget!Köszi!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!