3/03/2014

Szivárványos

 
Fonal: Baby Merino Drops
Tű: 3-as, Addi lace
A szivárványos fonalat Csongor Zsófi festette

Már csak a sötétkék és a lila van a színes csíkos sorból hátra. Utána jöhet a körbekötés :-) Alaposan elszámoltam magam, pedig csináltam kötéspróbát, nagyon nagy takaró lesz, most kb 65 cm széles és 75 cm magas, kb 65*95 cm lesz a csíkos rész, plusz a fehér sima széle, hogy ne pöndörödjön, és kb 8-10%-ot nő a blokkolás miatt (nem húzom meg, csak kiterítem). Egy újszülöttnek ez óriási takaró lesz... bár 3-as tűvel kötöm, szóval félbe is lehet hajtani....

5 megjegyzés:

  1. legalább nagyon nagyon sokáig fogja tudni használni:) s én ebből nagyon el tudnék képzelni egy pulcsit is...:)

    VálaszTörlés
  2. Húúúú, ez valami csodaszép!!! Fantasztikus! Tuti kedvenc darab lesz!!!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, biztosan jó meleg is lesz. Szép, hogy ilyen szivárványos. Nagyon ügyes vagy és jó gyors. Képzeld, az enyém ma lett kész, 70x90 cm lett Cotton Goldból, de én még decemberben kezdtem. Hozzám képest te villámkezű vagy!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az elismerő szavakat! Most nagyon óriásinak tűnik, de a gyakorló anyukák biztatnak, jó, ha nagy a baba takarója. Nóri nagyon lassan kötök, és kevés az időm rá, de 3 nap Berekfürdőn plusz az autóút csodákra képes :-D

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!