9/28/2011

Vásárfia

Orsolyával vásároztunk szeptember elején. Üzletasszonyoknak csapnivalóak vagyunk, pl. elfelejtettem otthon lefotózni a termékeimet, ott a helyszínen sebtiben fotózta le Orsolya, de pl a horgolt labdám lemaradt a képről :-) Viszont szeretjük azt, amit csinálunk :-)


Láthatjátok, van amihez  Tilda szabásmintát (pl fagyi) használtam, vagy netes ötletek tovább fejlesztettem (tányéralátét),  saját minta sajnos csak egy van (kisegér), Praktika újságokban jó ötleteket találtam (kismackó, kiscica, süni). Hát így alkotok én...

6 megjegyzés:

  1. azért pontosítanék :), nem felejtettem el a képeket, egyszerűen mindig csak este (éjjel) jutott volna rá idő, én pedig természetes fénynél szeretek fotózni...

    VálaszTörlés
  2. Az a kisegér nagyon aranyos lett!!! Milyen ügyesek vagytok! Hol árultok?

    VálaszTörlés
  3. Ó, bocsánat, mert én bizony elfelejtettem! Akkor javítok a szövegen!

    VálaszTörlés
  4. Timi, köszönjük! A kisegér kelt először, nagy sikert aratott. Még csak egyszer árultunk, a X. kerületi Művelődési központban, akkor épp Mesefesztivál volt!

    VálaszTörlés
  5. nagyon szépek! az a cica olyan aranyos! a felső képen a bal oldali sokakasztós objektum vajon micsoda? :)

    VálaszTörlés
  6. Az a sokakasztós tárgy kisbabáknak készült, akik szeretik a különböző textileket, anyagokat fogdosni, gyűrögetni. Játék is, de van fejlesztő funkciója is: látás, tapintás fejlesztése.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!