1/06/2011

Az év legszebb természetfotói

A többi képért katt ide.

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép fotók és "modellek".

    Én csak 1 fekete tea filtert forráztam le, hagytam állni kb. 15 percig. Egy laposabb tálba öntöttem és beletettem a kongrét.Reggelig abban állt.Féltem,hogy túl sötét lesz,de egyáltalán nem.
    Lettek benne világosabb foltok,de így antikolt.:)
    Választhatsz más teát is,attól függ,hogy milyen színűre szeretnéd a kongrédat.
    A enyém nem volt fehér, hanem nyers színű,de nem mutatott rajta a fehér, ezért festettem be.
    Ja,igen és utána kicsit átöblítettem.Nem tudom,hogy ezt kell-e,de attól tartottam,hogyha később kimosom,ne akkor engedje ki a felesleges színét.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm a gyors választ! Nekem hófehér a kongrém...majd kísérletezek :-)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!