10/06/2010

Textiles

Kedvenc munkatársamnak Zsoltinak és barátnőjének készítettem ezt a szerelmi köteléket.
Zsolti nélkül nem is tudom hogyan oldanám meg a munkahelyi kérdéseim nagy részét. A problémáim kisebbik részével, amikor azt kell eldöntenem, hogy az étcsokoládés vagy a fehér csokis islert válasszam, vagy igyak-e még egy kávét.... egyedül is sikerül megbirkóznom :-) Zsolti sokszor és sokat segít másban is, pl filmet másol nekem...




Még gondolkodom azon, milyen hímzéssel lehet egyedivé tenni egy kulcstartót...

4 megjegyzés:

  1. Jók lettek, tényleg nagyon szépek ezek az anyagok!! :) És nagyon gyors vagy ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt ezzel a pöttyössel dolgozni! Ilyet még veszek :-) Szerinted hogyan lehetne megoldani, hogy a közepe tetején ne legyen ráncos? Remélem, Zsoltiéknak is tetszik majd, és kiteszik a lakásukba.

    VálaszTörlés
  3. Szia, gondoltam már korábban is, hogy írok a ráncokról, csak nem akartam beleszólni....bevagdostad a varrásráhagyást?
    Igen, jó anyaggal jó dolgozni és szebb is lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, miért nem szóltál?? Pedig nagyon hálás lettem volna érte! Nem, nem vágtam be a ráhagyást, de akkor nyilván azt kell tenni.
    Most olvastam a mesebolt honlapján, hogy le vannak értékelve a karácsonyi anyagok 1990 Ft-ra. Nem is tudom...még kell vennem karácsonyi anyagot, de inkább visszamegyek a Hunyai utcába, mert én ezt soknak találom!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!